woensdag 18 januari 2012

recycleren op z'n Spaans

Ons jaar is goed begonnen dankzij het Spaanse zonnetje op ons bolleke én dankzij een geweldig cadeau voor mezelf en voor mijn vent:


een extra stoere schoudertas voor mijn beest 


een extra leuk heuptasje voor mij 

Deze tassen zijn in Spanje gemaakt van oude reclameborden! En dan hebben ze er nog een geweldige naam voor bedacht ook: Trashion! Dé aankoop van het jaar dus, niet alleen dankzij het hoge recyclagegehalte, maar zeker ook door de naam die me doet lachen.
Heb je ook zin in zo'n tas? Haal dan je beste Spaans boven en ga eens piepen op www.vaho.ws


En dan was er nog een grappig wolwinkeltje in Barcelona dat deze wijsheid de wereld instuurt:
Ik wil daar graag aan toevoegen dat dat ook voor haken geldt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten