zaterdag 10 maart 2012

Laatste winters gehaak en give-away

Nog eventjes en de tijd om lekker warme winterdingen te haken is voorbij, dus ik profiteer er nog even van om op de valreep nog één van de recentere zelfgehaakte winterse warmhouders te tonen.
De lente en de zomer vragen niet echt om gehaakte sjaals, mutsen en handschoenen. Wie heeft er zomerhaaksuggesties zodat ik mijn haaknaalden geen half jaar moet opbergen? De leukste/origineelste/meest haalbare suggestie krijgt een surprise toegestuurd! Mijn allereerste give-away. Spannend!

1 opmerking:

  1. Mijn lente-/zomerhaakplannen zijn een gilet (uit katoen / bamboe), misschien ook een zomerjurkje, geïnspireerd door ponnekeblom en ook nog een klein projectje, maar dat wil ik nog niet vertellen want ik ben er nog niet helemaal uit en zo ;-)

    Nu ja, nu nog zien wat er van komt...

    Een boodschappentas, eventueel uit gehaakte vierkantjes (alweer zoals ponnekeblom), lijkt mij ook wel een leuk projectje.

    Of knuffeltjes voor poekie... Ik maak graag knuffeltjes met kleine restjes garen.

    BeantwoordenVerwijderen