dinsdag 6 augustus 2013

Ontdekking van de maand

Washi Tape! Of masking tape! Hoeraaaaa!  Ik ben helemaal mee met de world of crafting. Na het haken, het naaien en het flocken, heb ik nu washi tape ontdekt. Wat is het? Onnozele plakband met een mooi printje. Dat is het. Meer niet. Kortom: geniaal! Hoe heb ik ooit zonder gekund?
Wat kan je ermee? Eigenlijk feitelijk om eerlijk te zijn, helemaal niks. Maar ook vanalles en nog wat. Er zijn mensen die hun foto's ermee aan de muur plakken. Er zijn mensen die er kaartjes mee knutselen. Sommigen maken er mini-vlaggetjes mee of plakken hun toetsenbord vol. Ik heb vooral plezier gevonden in het opsmukken van lelijke dingen die je normaal gezien in de vuilbak zou smijten. Kijk maar eens mee.

Een oude tennisbalverpakking wordt een leuke doos voor mijn washi tape-rolletjes!
 

Een leeg doosje wordt een nieuwe verpakking voor mijn magneetlettertjes
   

Een heen-en-weer-boekje voor de crèche krijgt een gepersonaliseerde look!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten