maandag 18 maart 2013

Wat ons meisje ziet als we op wandel gaan


Ik wilde graag een wagenspanner (zo'n ding om kindjes te animeren als ze in de kinderwagen liggen). Maar die dingen zijn of lelijk of heel erg duur. En dan wordt de knutselaar in mij natuurlijk uitgedaagd om het zelf te doen! 
Ik begon met een naaiprojectje: ik zou 3 kleine diertjes naaien. Maar het eerste zag er al niet uit zoals ik 'm had gedroomd, dus dat idee liet ik varen. 
Met vilt dan? Het vogeltje dat ik maakte, was wel leuk, maar toch was het niet wat het moest zijn. 
Knutselen dan maar! Gelukkig hou ik alles - ja, alles - bij en sprokkelde ik dus met gemak wat rommeltjes bij elkaar die ik zou kunnen gebruiken- pareltjes, lege theedoosjes, leuke stofjes, een belletje en kersenpitjes voor de muziek en een stevig touwtje.
Wat gepruts later, had ik dit:
Leuk, toch, dat geknutsel voor volwassenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten