woensdag 27 maart 2013

Even terug naar het begin

Met al dat geknutsel en gefrutsel en genaai en gehaak voor mijn (superschattige allerliefste) dochter, wordt het oorspronkelijke doel van deze blog een beetje weggedrumd. Wat was ook alweer de bedoeling van mijn blog? Ruilen! Juist, ja, ruilen, want door te ruilen, gaat de wereld er volgens mij wat mooier uitzien - zie mijn uitleg rechts.
Anne van de naailes wilde wel graag magneetlettertjes cadeau doen aan 2 leuke kindjes...
En ik kon vanavond zonder er zelf moeite voor te doen een lekkere maaltijd op tafel zetten. Een geslaagde ruil, als je het mij vraagt!
Wil je ook graag een vlaggenlijn, magneetletters of een knuffel van gerecycleerde stofjes? Laat het me in een reactie hieronder weten of laat een berichtje achter op Facebook (re-saar-cle). Ik ruil voor iets wat jij ook zelf maakt en dat mag echt eender wat zijn, van lekkere chocoladecake tot een zelfgeschreven gedicht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten