maandag 22 april 2013

De Buit

Mormel, Beest en Monster zijn naar de rommelmarkt geweest. En we hebben ons een beetje laten gaan.

Wat het Beestje kocht:



Strips, spelletjes en een dvd-box, maar de hoofdprijs zie je links:The Sonorophone, een draagbare platenspeler die je zelf moet opdraaien. Er hoort een hele stapel klassieke muziek bij. Kunnen we plaatjes draaien op onze picknick. Romantisch, he.

Wat het Monster kocht:
Rechtsboven zie je een opgevouwen kleedje dat ik enkel voor de mooiheid van het stofje heb gekocht. Dat wordt dus nog omgebouwd tot kleedjes voor de dochter.
Die jongleerballetjes, tja, ik kan er niks aan doen. Ik moet die balletjes kopen als ik ze zie op een rommelmarkt. Ik heb er dus al wel wat. Niet dat ik dat echt kan, jongleren. Maar ik heb tenminste meer dan genoeg balletjes in huis om te oefenen!

Wat het Monster voor het Mormel kocht. Een olifantenmasker moet toch iedereen hebben, niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten