vrijdag 23 januari 2015

Van oud naar nieuw

Ik gooi niet graag iets weg, ik denk dat dat op deze blog al wel duidelijk is geworden. Maar met een kalender van het vorige jaar kan je niets meer natuurlijk... Natuurlijk wel! De spreukenkalender van tijdschrift Flow vermeldt geen dagen of jaren, enkel datum en maand, dus die is ideaal om door te geven! Dat heb ik de voorbije jaren dan ook trouw gedaan. Nu gaat de 'oude' kalender van 2014 naar Ellen, zij geeft de kalender van 2013 dit jaar aan Natalie en Natalie geeft de kalender van 2012 weer door aan iemand anders en zo gaat dat door en door en door. Oneindige recyclage, dus. 'Hoera, hoera, hoera,' juicht mijn innerlijke recyclagefreakje dan. Hoera!

2 opmerkingen:

  1. Mooie kalender. De oude zou je kunnen bewaren want over een aantal jaar is hij gewoon weer te gebruiken alleen het jaartal klopt dan niet meer.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is net het mooie, hij heeft niet eens een jaartal! Hij wordt dus metéén het volgende jaar opnieuw gebruikt, maar dan door een ander, want ik vind het een fijn nieuwjaarscadeautje voor vriendinnen. Zo genieten we ondertussen al met 4 van dezelfde kalender!

      Verwijderen