zondag 3 mei 2015

Lentefeest

Mei, dat betekent communies en lentefeesten alom! Mijn neefje staat in de spotlights dit jaar en zijn ouders zijn 2 jaar geleden bij het lentefeest van zijn zus een mooie traditie begonnen: in plaats van een feest met overdreven veel volk/eten/cadeaus gaan ze gezellig met het gezin op weekend. Daar worden er dan speciale momenten gereserveerd waarop de lentefeester mooie woorden over zichzelf in een creatief jasje cadeau krijgt. Die mooie woorden hebben oma's, tantes, zusjes, kortom de hele familie, op voorhand stiekem meegegeven.
Voor zijn zus had ik 2 jaar geleden een heen-en-weer-boekje, waarin we nog steeds schrijven (want het plan is om dat te doen tot ik 85 ben en zij 58).Voor mijn neefje heb ik nu een hoop redenen waarom ik hem graag zie in een leuk potje gestoken. Ik hoop dat hij er blij mee is en er regelmatig eentje uitvist om te (her)lezen! 
Op elkedageenkleinbeetjegeluk.wordpress.com zie je de blog van zijn mama met een foto van 'mijn' momentje met neefje Florian!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten