vrijdag 24 februari 2012

Saar is wat raar

Ik geef het tenminste toe! Straffer nog, ik heb er filmpjes van... Maar daarvoor moet je nog heel even geduld hebben, want ik wil eerst laten zien wat ik van Natalie in ruil voor mijn geknutsel en mijn raarheid kreeg: 
 
een lekkere tweepersoonspizza 
(helemaal zelf door Natalie gemaakt, ook het deeg, ja!)

 
een superdeluxechocolademoussemetfruittaart 
(met chocoladeganache! Njamnjam)

En belofte maakt schuld, dus:



Het resultaat van dit alles is dat Gwendoline Giraf nu bij Renée woont en dat haar zus Ella kan spelen met magneetletters. Veel plezier daar, Gwendoline!

1 opmerking:

  1. Hey Saar,

    We zijn heel content met de kado's;
    Heel origineel en super leuk.
    Ook tof idee die ruilhandel.

    Nog eens een dikke merci!

    Kathleen en Thierry
    Ella en Renée

    BeantwoordenVerwijderen